Oval i Wow!: bones hamburgueses

 

Us recordeu del post que li vam fer al Big Al’s de Sitges? Per si de cas no, us recordaré que es tracta d’una hamburgueseria on vam anar fa cosa de mig any i on vam al.lucinar de com de bé vam menjar. I sí, es pot menjar “guarro” i menjar bé. Prova en són tota aquesta proliferació de restaurants fast food que s’estan obrint pas a la ciutat oferint productes de qualitat, perquè menjar ràpid no vol dir menjar porqueria.

En tot cas, si sou amants de les hamburgueses (i sinó, també, perquè les recomanacions que fa de restaurants s’han de tenir en compte), us recomano molt efusivament que visiteu l’apartat #burguerhunters del blog La hora del Bagel. Quan ens ve de gust una bona hamburguesa, sempre anem a recollir impressions aquí.

A tot això, des del ja mític Big Al’s, hem provat dues noves hamburgueseries. I aquí en van les ressenyes.

 

OVAL (m’he permès la llicència de “robar-los” un parell de fotos del seu Facebook, perquè només en vaig tirar a la meva hamburguesa)

OVAL1

 

 

El local és bastant gran, però es peta ràpid. Em va encantar el fet de poder triar la teva hamburguesa al gust: des de la carn i el pà, als ingredients i les salses. L’hamburguesa és una mica més petita que la del Big Al’s (que era una ratllada de gran, també us ho he de dir), però deixa ben saciat l’estòmac i està molt bona. A més, podeu arrodonir amb racions de diversos acompanyaments; nosaltres vam demanar uns natxos amb formatge (boníssims!!!) i patates fregides (casolanes, molt dignes). Això sí, demaneu la ració petita perquè són molt generoses i sinó sortireu del local rodolant.

 

OVAL2

 

La meva hamburguesa (si no recordo malament): pà blanc, vedella, enciam, ceba caramelitzada, cheddar, xampinyons saltejats i kètchup casolà.

IMG_3067[1]

 

OVAL

València, 199

08011 Barcelona

930.10.26.47

Hamburgueses

15 e/p

Si el Big Al’s era un 5/5, l’Oval no es mereix menys d’un 4’5/5.

 

WOW!

 

wow1

 

 

El local està bé, tot i que si hi heu d’anar un grup nombrós potser hauríeu de reservar perquè la major part de taules que vam veure eren per parelles o, com a molt, de quatre. A destacar que el Wow! no és una hamburgueseria pròpiament dita sinó més aviat un bar/restaurant. De fet tenen un menú del dia per 9.95€ que no pintava gens malament. Les hamburgueses estaven boníssimes: el Miquel es va decidir per una Wow de bou i jo per una Kobinski. Personalment, tot i que eren prou bones, les patates no em van agradar tant com les del Big Al’s o l’Oval (tot i que són casolanes igual, són a daus en comptes d’allargades, no sé si això va influir). De tota manera, he de dir que tothom qui ha provat les braves d’aquest local les deixa entre les millors de Barcelona i, si les fan amb la mateixa salsa brava que acompanyava la meva hamburguesa, no m’estranya gens: estava increïble (vaig estar posant-hi el dit unes quantes vegades aviam si en deduïa tots els ingredients per poder reproduïr-la i vaig fracassar estrepitosament).

Aquí teniu la Wow del Miquel:

20140216_135825

 

WOW!

Enric Granados, 73

08008 Barcelona

93.451.96.88

Hamburgueses, sandwitxos, tapes i menú del dia

12 e/p

 

Responder

