Croissants súperfàcils de la Gisela

 

La Gisela es va presentar a la feina diumenge passat amb uns boníssims croissants de xocolata.

Sabeu que sempre m’han agradat, sempre n’he volgut fer, però sempre m’ha fet molt de pal perquè porten molta feina i sobretot, molta estona… i jo sóc impacient de mena!

Bé, doncs els croissants de la Gisela no. Aquests es fan en un pis-pas. I queden la mar de bons!!! No vaig poder evitar fer-ne per berenar l’altre dia: ho havia de provar!!

 

IMG_2542[1]

 

 

Ingredients:

1 massa “d’hojaldre” refrigerada (molt millor si és rodona)

mel

xocolata

1 ou

 

Preparació:

Preescalfem el forn a 180º.

Pintem la massa “d’hojaldre” rodona amb mel.

La tallem com si talléssim un pastís, en 8 trossos en forma de triangle.

A la part alta de cada tros, deixant un marge d’un parell de dits, hi posem la xocolata (jo vaig utilitzar les “pepitas” que venen al Mercadona).

Enrotllem el triangle de la part més ample cap a la més estreta, li tanquem les puntes i li acabem de donar forma de croissant.

Posem els croissants sobre paper sulfurat (de forn) en una plata apta pel forn.

Els pintem amb una mica de rovell d’ou barrejat amb unes gotes d’aigua.

Els coem al forn fins que siguin ben dauradets.

 

IMG_2543[1]

 

 

Temps: 30 minuts

Nivell: fàcil

Observacions: canviant la mel per mantega fosa podeu farcir aquests croissants del què s’us acudi: pernil i formatge, sobrassada i formatge… Mil possibilitats!!!

2 comentarios en “Croissants súperfàcils de la Gisela

Responder

