L’Anjub a l’Homo Sibaris

 

IMG_1606[1]

 

Si sou amants de la cervesa… no us podeu perdre l’Homo Sibaris. És una celler cerveser, en bell mig de Sants, amb un encant únic. Hi tenen cerveses artesanes, naturals i de qualitat, i donen bona sortida a la major part de cerveses artesanes catalanes. A més, els amos són encantadors, t’aconsellen i et donen tota la informació necessària per a que gaudeixis amb l’experiència. I hi posen bona música, almenys, la música que m’agrada: mentre hi hem estat han sonat Love of Lesbian, Lori Meyers i The Killers, entre d’altres. M’hi he sentit com a casa. Lo dicho, no podeu deixar de visitar el local (a la plaça Osca, número 4).

 

IMG_1607[1]

 

I tot això a què ve? Direu. Doncs ve a que sóc una mica metomentodo i l’altre dia per Twitter vaig caçar una conversa entre un twittero conegut i els organitzadors del Barcelona Beer Festival (que, per cert, se celebra a la cúpula de Las Arenas els dies 8, 9 i 10 de març, i no us el podeu perdre). Bé, la cosa és que proposaven a diversos gastrofreaks de fer un post als seus blogs sobre alguna de les cerveses que hi haurà al Festival… i no me’n vaig poder estar! Ja sabeu que em molen molt totes aquestes històries.

I me n’he anat de cap a l’Homo Sibaris aquesta tarda a provar… La Juliett, de la casa Anjub.

 

IMG_1609[1]

Cert, la foto no és la millor de la història però el troncomòbil i la llum no donaven per més!

 

L’Anjub són una empresa familiar nascuda el 2010 a Flix (m’han dit) que elabora cerveses de qualitat amb ingredients 100% naturals, sense conservants ni additius.

Vagi per endavant que no sóc gens experta en el món cervesil i que aquesta és la meva primera temptativa en el món de les crítiques birrils. Però com a bona gastrofreak, sempre m’agarada descrobrir nous horitzons. Així que allà va.

La Juliett és una Extra Stout, Porter (m’han dit). Això vol dir que és una cervesa negra, forta i amb aroma maltejat. Jo més aviat, en olorar-la, he notat aroma de cafè. Té molt de cos i és fosca, amb l’espuma torradeta. El sabor en boca és sec i més suau al principi que al final. Va agafant forma a mesura que te l’empasses, passant del cafè a la regalècia. El regust dolç desapareix de seguida per passar a l’amarg del llúpol. El gust roman molt. Té 6’2 graus d’alcohol. M’ha agradat molt. Sigui dit, però, que havent dinat només d’una trista amanida, si me n’hagués pres massa més hagués acabat ballant la Macarena (tingueu en compte, però, que faig 1’55m i no em costa massa).

En fi, que ha estat un plaer tornar a l’Homo Sibaris i descobrir aquesta Juliett.

Responder

