Galetes de Lacasitos

 

A casa s’han cansat de la meva obsessió per les galetes decorades, i feia temps que me’n demanaven de diferents… Al blog Just a little Bite (un must, crec que ja ho he dit altres vegades) vaig trobar aquesta recepta.  Ella les fa amb M&M’s, però com que no sóc molt amant del cacauets els vaig canviar per Lacasitos…

 

Van quedar molt bones, i el millor de tot és que es fan molt fàcilment i ràpid.

 

Ingredients:

150 gr de farina

55 gr de mantequilla

60 gr de sucre

1 ou

Mitja cullerada d’essència de vainilla (com que se m’ha acabat, jo hi vaig afegir vainillina)

Mitja cullerada de bicarbonat

Mitja cullerada de llevadura Royal

Mitja cullerada de sal

Lacasitos (es pot substituir pel que més agradi: xips de xocolata, fruits secs…)

 

Preparació:

Batre la mantequilla amb el sucre fins a aconseguir una crema. Afegir-hi l’ou i seguir batent.

Poc a poc, anar incorporant la farina, sense deixar de batre.

Afegir-hi el bicarbonat, l’essència de vainilla, la llevadura i la sal, i seguir batent fins que tot quedi ben incorporat.

Ara és el moment d’afegir els lacasitos o el que li volgueu posar.

La massa es deixa reposar a la nevera una mitja hora, mentre escalfem el forn a 170º.

Traiem la massa de la nevera i, sobre un paper vegetal, anem posant-hi boletes de massa amb l’ajuda de dues culleretes.

Al forn, a 170º, durant uns 12 o 15 minuts.

 

Temps: 1 hora

Nivell: fàcil

Observacions: amb aquestes quantitats surten unes 20 galetes

Responder

